FAQ
Frequently Asked Questions
Terugbrengen/ Ruilen
Heeft u bij ons in de winkel een kledingstuk gekocht, en bent u benieuwd of u het nog terug kan brengen?
Het is helaas niet mogelijk om uw geld terug/ een tegoedbon te krijgen. U kan wel binnen uiterlijk 7 dagen het kledingstuk ter plekke komen ruilen voor iets anders van het gelijke bedrag. Dit kan alleen indien het item nog niet is gedragen, de kaartjes er nog aan zitten en u de bon heeft bewaard.
Is er iets kapot en heeft u dat niet gezien toen u de aankoop deed? Dan mag u er uiteraard mee terugkomen, en kijken we samen naar een gepaste oplossing.
Inbreng/ particuliere inkoop
We krijgen vaak de vraag of je bij ons ook kleding kan inbrengen, ruilen of aan ons kan verkopen. Wij bieden hier helaas geen adres voor.
Ten alle tijde proberen we overschot en verspilling te voorkomen. Dit doen we door eens in de paar weken groter in te kopen buiten de deur. Wij zoeken onze items dan zorgvuldig en per stuk uit. Hierbij staat hoogwaardige kwaliteit voorop. Op deze manier kunnen wij gericht inspelen op de wensen van onze klanten.
Pinnen
Kan je hier pinnen?
Natuurlijk! Bij ons in de winkel kunt u zowel met pin, als contant betalen.